12 timmar och snart på´t igen...

Det blev 12h, ett uppslitet finger och otroligt trötta ben igår på jobbet.
Och snart är de dags igen att ge sig på jobbet.

Detta med ett uppslitet finger låter väl värre än vad de är. Men de var så att det var en otroligt rusch kring 21 tiden, och man blev ju lite stressad och skulle göra allting snabbt. Samtidigt som man var otroligt trött i hela kroppen.
Så jag fick en kund som beställer två stycken Coca-cola.
I vår kyl står Cola flaskorna högst upp, och i taket på kylen precis ovanför sitter en fläkt (med galler runt).
Men detta galler är i perfekt storlek för att få igenom ett finger. Så rätt som de är känner jag hur en bit av mitt ringfinger slår i denna fläkt och slits bort och de forsar blod.
De gjorde väl egentligen inte så jätte ont, men all stress & matthet gjorde att jag grät ändå. Väldigt skönt måste jag säga.
Att jobba i en glassbar är inte alltig så glassigt som de låter...

Som tröst köpte jag mig nyss 4 stycken filmer ifrån Cdon's rea. Ni som känner mig vet att jag älskar filmer!
Nu dags att fixa sig för jobbet.

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg, ska vi följa varandra med bloglovin? :)

2010-08-19 @ 20:48:26
URL: http://beautifulthiings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0