Credd!

Vissa vart tydligen upprörda över de tidigare inlägget, Läs här.
Det var ingte riktigt emot er som personer eller projekt. Jag tycker det är grymt att ta tag och fixa saker som berör andra och jag vet hur tungt de kan vara att ordna sådana projekt då jag själv fixar både flak och studentskiva till mitt program! Har även tidigare fixat skoltröjeförsäljning 2 gånger.
Så all credd till er verkligen.

Ni säger själva att systemet ang studentmössor alltid har funnits på Rudbeck, alltså är det inget ni kan göra åt och alltså vänder sig de inte till er personligen utan till den som kom på systemt eller bestämde att det skulle vara så!

Så ALL credd till er, midre credd till grundaren av systemet!

Kommentarer
Postat av: ιиєsιтα ♥

Den är jätte bra. :)

Kram

2009-11-16 @ 22:21:06
URL: http://segerprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0