Studentmössa !?

Oh vilket dilemma.
Nu är det dags att beställa studentmössan och jag är sent ute, vilket i och för sig hela min skola är. Nu när de även har kommit upp om mössprovning i skolan så verkar de väldigt oseriöst.
Det är nämligen en projketgrupp som har de som projekt och då har de gjort så att man måste betala direkt när man gör sin beställning och sen får man bara en beställnings bekräftelse.
All cred till dom, men jag känner att deras alternativ inte lockar mig!

När man istället kan ordna via ABC gruppen och få inloggning och se exakt hur sin mössa kommer se ut. Samt att man får en faktura vilket för min del äger fett.
Men fiffiga Caroline här, har hittat en skola med samma namn som vår som har en inloggning hos ABC gruppen, så jag funderar på att sneeka in mig på deras inloggning och adressera den hem till mig bara och skita i att ha Örebro inristat i skärmen. Fiffigt va!
...men jag har mailat ABC gruppen för säkerhetsskull. Kan ju bara så att mössorna kommer till skolorna!

Nu kommer vi till själva dilemmat. Vad ska jag skriva på min mössa.
Här är några förslag jag tänkt på....

Caroline - Fotograf
Fotograf - Caroline
Svanemar - Fotograf
Fotograf - Svanemar

Så dilemmat är, mitt förnamn eller efternamn?
Det känns även väldigt egotrippat att skriva fotograf, men jag har ju läst foto och strävar efter att bli fotograf, och kommer inte på vad jag ska skriva annars? Att skriva min klassnamn känns väldigt tråkigt, DLA07 liksom!

Mössan skulle kunna se ut såhär med ett av alternativen.


Då har jag valt gultband och guld diamant som står för media!



Vad skrev ni på era mössor ni som tagit studenten?
Vilket av mina alternativ tyckte ni var snyggast?



Kommentarer
Postat av: mosha

shit va ere här för grejer. keff blogg.

2009-11-16 @ 21:31:04
Postat av: Hata studenten

Fyfan vilken kass blogg du har, du borde verkligen lägga ner skiten.

2009-11-16 @ 22:00:23
Postat av: Hobbyfotograf Erica Pettersson

Åh, vad roligt med studenten :D

Det har verkligen blivit betydligt större sedan jag själv tog studenten, och då var det ändå inte längre sedan än 2003...

Vad jag minns så hade vi inte ens mössutprovning förrän ungefär i april (kan ha varit i slutet på mars också) samma termin som studenten var.

Och vi hade ingen möjlighet att skriva något på våra mössor. Tyvärr, för jag hade gärna haft mitt namn på min mössa :)

2009-11-16 @ 22:35:54
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: ajde

vad sägs om caroline - tönt?

2009-11-17 @ 00:18:41
Postat av: ABC gruppen

Hej Caroline! Kul att du har uppmärksammat vårat fina företag! BARA så att du vet så har projektgruppen i Rudbeck som du tagit upp exakt samma utbud som oss fast till ett billigare pris!



SÅ HÅLL KÄFTEN Å SLUTA HATA

2009-11-17 @ 21:54:55
URL: http://www.abcgruppen.se
Postat av: Stefan

Hej! Kul blogg detta :)

Jag tycker att du verkar vara en offantligt vettig människa :)

PS. Kolla gärna min hemsida hehhe :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0