Det känns mer verkligt...

På något vis känns det som om allting blir mer verkligt och allvarligt om man berättar det för andra. Som om att alla chanser att smita undan försvinner och det bara finns en utväg... att göra det.
Vilket kanske är ett bevis på att jag borde berätta mer för er om vad mina planer är, för då kanske jag till och med genomför dem.


Detta är saker som planeras & är planerade för 2010, hittills.
- Fylla 20 år, 21 Februari.
- Åka och hälsa på Alexander i Norge (?)
- Studentskiva 31 Mars, hör av er för biljett ni som vill gå.
- Åka som utbytesstudent till Irland, 1 vecka.
- TA STUDENTEN!
-  Åka till Gotland under Stockholmsveckan (?)
- Åka till Taize i Frankrike.
- Börja skola eller börja jobba (?)

Nu när jag har berättat detta för er hoppas jag att jag lyckas genomsföra dem allihoppa. Det skulle resultera i att 2010 blir ett bra år. Jag tänkte faktiskt rensa min garderob när jag började skriva på detta inlägg, och nu när inlägget är klart är faktiskt även garderoben rensad. Det fungerar redan!

Kommentarer
Postat av: ~~~Malinhe - en blogg fylld av text och bilder! ~~~

Hejsan, jag anordnar en fototävling i sammarbete med www.fotofyndet.se där vinnar får en Pop-Up Flash Diffuser, temat är "din bästa bild 2009" så du kan tävla med vilken bild som helst! Och du kan läsa mer här: http://malinhee.blogg.se/2010/january/fototavling-2.html#comment



du behöver inte vara med, men det skulle vara sjukt kul! :)

2010-01-09 @ 20:43:18
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0