Grattis Pappsen...


... som idag fyller 40 år.
Hipipp Hurra, hurra hurra hurra!

Jag har räknat ut att när min pappa ska fylla 80 år så kommer jag att vara 59 med  4 månader kvar till 60.
Och när jag fyller pensionär så kommer pappa vara 85 och då kan vi göra alla saker som pensinärer gör tillsammans. Som att sitta otroligt länge på fik och ta upp alla platser för ungdommarna, gå otroligt långtsamt så alla blir irreterade, klaga på alla och säg att de var bättre förr och rent av vara allmänt dryga!
Det närmare sig pappsen, de närmar sig!

Grattis Grattis!



Kommentarer
Postat av: mallan

det är inte vår, dom har alltid starka tandkrämer hemma hos max :(

2009-10-19 @ 17:57:36
URL: http://hallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0