Dags för förändring!

Jag läste Fredric's inlägg för ett tag sen, om att han tycker att bloggvärlden måste förändras och uppmärksamma alla som faktiskt har en talang och inte dem som spelar blondare än vad de egentligen är. Till en början la jag inte så stor tanke på just de inlägget men nu när jag såg att våran duktiga och insperarande bloggare Sabbaa slutar blogga (pga av detta), kom jag och tänka på Fredric's inlägg igen. Han har så rätt!



Det finns så otroligt många talangfulla bloggare i vår bloggvärld som det är dags att vi uppmärksammar!
Jag förstår inte i mitt blonda sinne att bloggvärlden kan tyckta det är roligt att dag ut och dag in läsa om saker som är rent av skräp, istället för att läsa och se något vi både kan hämta glädje, nytta och inspiration ifrån.

Kom igen nu bloggvärlden nu gör vi en förändring, en gång för alla! we can do this!
För att läsa Fredric's inlägget om detta klicka, här!

Kommentarer
Postat av: B L O G G F J I - FOTO

fan vad bäst :D ;) nu kör vi!

2009-11-02 @ 22:54:32
URL: http://bloggfji.se
Postat av: B R O W N S U G A R

snygg blogg :)

2009-11-02 @ 23:31:16
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0