15.30 ? vad hände.

Att vakna 15.30 är inte okej, men väldigt skönt.
Jag tror faktiskt att jag behövde de om jag ska vara ärlig. Jag sover så otroligt dåligt jämt och ständigt och eftersom jag är en sådan kvällsmänniska så somnar jag inte förrän vi 01-02 på vardagarna då jag går upp i ottan! Det suger verkligen, och jag känner mig jämt hängig och jag har märkt att jag mer och mer glömmer bort saker vilket borde vara på grund av detta. Då jag vet att jag annars har ett minne av stål.

Går det att ställa om sig så att man blir en morgon människa istället och somnar vid 21 på kvällen? Att vara kvällsmänniska är roligt, men jag tror morgonmänniskor är mer effektiva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0