En dag i Florence

Jag bjuder på mig själv lite, ångrar att jag inte köpte hem detta snygga förkläde!


Tänk dig att gifta dig med denna utsikt. Som dessa fyra par, här blir de plåtade.

En liten gruppbild, några saknas!


Enrico gillar läget!


En liten gullig bro på väg in i Florence. De är inte små hem utan butiker!


Det betyder tur att ta på nosen och att man kommer att komma tillbaka till Florence. Så jag har turen på min sida! Jippi!


En Maffig kyrka i Forence, fler bilder på den kommer!


Vi åt lunch på en fin resurang men när vi Svenskar trodde att vi var klara för notan säger de att de beställt in ett KILO kött att äta också. PER PERSON! jaaaaaha. De tillhör tydligen. De hade innan denna bit ätit en tallrik spagetti bolognese! Stora magsäckar?


Kommentarer
Postat av: Karin

Jaaaa varför köpte du inte det...ha ha

2009-05-29 @ 08:26:43
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0