Venedig del 1


Precis kommit dit, ståendes utanför tågstationen!



Gondolman väntandes på kunder! Tyvärr åkte vi inte någon gondol var väldigt dyrt.


Fanns tiggare även här!


Jag och Amne framför en hamn full av gondoler!


Fin fina Vendig, men ack så äkligt vatten! Undra om de finns nägonstans där man kan bada, skulle inte tro de!


Arbetande män på väg till nästa arbete kanske!


jag & någon glad gondoman!


Även här fanns de uteliggare!


Vendig är känt för sina masker och de märktes fanns de över allt. Var nästan de ända som fanns!


Vi alla svenskar kom därifrån med en mask, vissa kom även hem med 3 st!





Kommentarer
Postat av: ELLEN - fotografier

Otroligt vackra bilder! Ser ut att ha varit väldigt härligt :)

2009-06-16 @ 20:30:18
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Åse

Som alltid, jättesnygga bilder Caroline! :) Jag tror jag var den enda som inte köpte en mask i Venedig. Masker skrämmer mig, haha.

2009-07-05 @ 14:57:26
URL: http://angustia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0