Det har varit mycket nu...


Bild: Jag
Plats: Club Seven

Senaste veckan var det mycket som hände och jag känner att den kommande veckan kommer bli likadan, vilket påverkar bloggen, både positivt och negativt.
Det blir färre inlägg men det kommer bara bli nödvändiga inlägg, så alltså inga inlägg enbart för att fylla ut bloggen vilket jag försöker vänja mig av.

Det var mycket jobb inför premiären på nattklubben och det kommer en helg till snart så det bli samma jobb inför den. Sen har jag skolan och 1-3 andra jobb som också ska skötas till 110% . Kämpa kämpa!

Kommentarer
Postat av: Sofia

kämpa på gumman=) u can do it! :D

2009-01-26 @ 21:10:57
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

btw=) jag har lagt till idg på bloglovin nu=)

2009-01-26 @ 22:13:43
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Micke

Serriöst, du är sjukt duktig :O

2009-01-28 @ 00:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0