en liten önskelista...




1. Klänning ifrån Monki. 300kr
2. Myströja ifrån Monki. 350kr
3. Tunika ifrån Monki. 350kr
4. SunRize Alarm clock ifrån Teknik Magasinet. 499kr
5. Tillsammans av Denise Rudberg. Finns i Bokhandeln.
6. Volumaster. Expert 390 kr.
7. Grey's Anatomy Boxarna.

Sen uppskattas alltid presentkort och PENGAR. De kommer de gå åt mycket av nu i studenttider och eftersom jag även kommer resa bort nu i vår.

edit: Att priser står var ett önskemål av min mamma så slipper hon själv gå in och checka de sen! Eftersom jag troligtvis bara kommer att göra önskelista som kommer att ligga här. Förhoppningsvis en hjälp för er också!

edit 2: Det står inte med några fotosaker ännu, eftersom jag inte vet vad för några fotosaker jag önskar mig riktigt.

Kommentarer
Postat av: amalia

snygg klänning:)

2009-12-06 @ 16:39:13
URL: http://iamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0