Blogga mer?

Jag får ofta frågan varför jag inte bloggar mer än vad jag gör.
Jag försöker droppa så många inlägg jag kan, men mitt liv kretsar inte kring bloggen.

I mitt liv har jag 3 jobb som jag försöker sköta så gått jag kan och lite till. Jag bär även just nu min klass studentskiva och flak fix på mina axlar tillsammans med en annan tjej i klassen och försöker där imellan leva.
Utöver detta är det alltid saker som händer, som ikväll är det julavslutning med Organisationen United Sisters som jag tillhör.
Så att droppa 10 inlägg om dagen, blir väldigt svårt för mig, men jag gör mitt bästa!


Jag ska försöka droppa ett inlägg ikväll med lite jobb tips & trix, vad tror ni om de?

Kommentarer
Postat av: Carro

Låter lysande!:)

2009-12-09 @ 18:46:53
URL: http://clundstrom.webblogg.se/
Postat av: Carro

Glömde svara på din kommentar förresten:)

Jag tror jag ska söka till Kulturama bland annat. Har gått studiofotografering där och trivdes väldigt bra med skolan, lärarna och kursen i sig så det verkar vara en bra skola. Sedan ska jag kolla runt lite mer vad som finns:)

2009-12-09 @ 18:58:53
URL: http://clundstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0