Apple Pie



Jag älskar att baka!

Ibland frågar jag mig själv varför jag inte valde bageri på gymnasiet. Jag älskar att stå i köket och baka, spelar igen roll vad det är, bara saken att få pyssla med något gör mig väldigt glad.
Tidigare idag bakade jag som ni ser en äppel paj, som står på balkongen för att kylas ner.

Tänkte även röja i köket på fredagkväll och göra saker som jag aldrig gjort tidigare, kan bli väldigt intressant. Tänker inte säga exakt vad som ska kockas ihop men det ska bli söta små julklappar!
Busigt va! Någon som vill göra mig sällskap?


Kommentarer
Postat av: suss

jaa va kul, berätta för mig imorn ():D

2009-12-16 @ 23:12:40
URL: http://putje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0