Kräftskiva i Fiscus effekten..

Här kommer ett gäng bilder ifrån en otroligt mysig kräftskiva jag var på i slutet av sommarlovet. Alla är redigerade i Fiskus effekten och som ni ser så passar de bättre på vissa bilder än andra! Men kul att pröva!


Mums mums.



Jag är en sån person som bara älskar hattar i  alla dess slag.. I alla fall då den är i papp.
Får man en hatt under en fest tar jag inte av mig den förrän festen är slut, har den gärna några timmar extra om jag får!



Amanda och Anna


Jag hjärta hattar = Sant!
Jag hjärta Grimaser = Sant!



Som sagt, jag gör mig gärna till på bilder. Här jag och Tone!

 


Sjunga sånger & dricka nubbe hör skivor till!

 


Glad i hatten.

 


Nathalie & Jennifer
Tvillingarna och kvällens värdar. Kan du se att det är kvillingar? Inte riktigt va!


Mitt uppe i att hinna fota innan batterierna tar slut och dansa på bänkarna. Toppen kombo!


Det fina bordet innan vi satte oss till bords!

 


Kommentarer
Postat av: sofia

men gud vad gott med kräftor!!!=)

2009-09-03 @ 12:37:32
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Sooki

Härliga bilder :)

Här har du min nya blogg. Kram

2009-09-07 @ 20:11:47
URL: http://sooki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0