Volontär

Jag fick nyss en liten flipp och började titta upp volontär arbeten. Det är något som jag verkligen skulle vilja göra. 
Jag hittade ett som gick till Thailand i 2 veckor där man skulle jobba på ett barnhem eller undervisa engelska i en Skolan i centrala Thailand.
Hela kalset skulle gå på ca 12 tusen, med flyg boende, mat. Tänk vilken upplevelse man får för 12 tusen kronor. jag har tänkt på det här och jag ska faktiskt försöka samla ihop dessa pengar och åka i 3an, kanske få med mig någon ifrån skola och göra de som projektarbete. fota barnhem i thailand eller så. 

OHH, detta ska jag verkligen satsa på...  

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Finns på ebay typ :P

2009-04-06 @ 23:49:08
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: Malin Hallberg

Jobba med mig så kan du tjäna ihop dom pengarna på typ två månader ;)

2009-04-10 @ 18:35:02
URL: http://hallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0