Det regnar ...

Jag tànkte ge er en snabb uppdatering av min paborjade tripp. Jag har nu kommit hem till familjen som saknar vardagsrum. Det ar en liten lagenhet och koket var nog de minsta jag sett. Min brors kok i lilla ettan ar storre.
Det regnar som sjutton, himlen har oppnat sig. De lilla steget som var mellan stegen ner ifran flygplanet till bussen gjorde en nastan dyngsur.  Jag som inte har med mig nagra gympaskor, bara ballerinor. Mina fotter kommer ma bra, vi ska tydligen ut nu ocksa!
jag har i alla fall fatt harligt oranga tofflor med afrikanskt monster pa att traska omkring i har hemma, kanns sa sexigt!

Nu ska jag vara social. Pa aterseende! Pusspè er stockholmare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0