Möten



Jag var ju helt uppe i lilla Fransen att jag glömde bort att berätta hur de gick i mitt samtal med minstudent.se. 
De hade ju lämnat ett visitkort till mig under mitt arbetspass på ICE och bett mig ringa upp igår måndag, och självklart nobbar jag inte ett sådant erbjudande. 
När jag ringer låtar han jätte positiv och de lät inte på honom som att det enbart var studentfester han vill att jag ska fotografera, men att vi skulle prata om allting då jag kommer in på onsdag. Vi bestämde nämligen möte på onsdag klockan 17.00. Se fram emot de. 

Jag fick även ett samtal ifrån sjärnskott.se igår som är en hemsida för ungdomar som hjälper till att fixa extra jobb, jag hade i förra veckan lagt upp mitt CV där för att se om de kommer några intressanta jobb jag kunde söka, och de ville tydligen även de träffa mig för ett möte, undra vad det har för jobb att erbjuda! Så jag ska även träffa dem på onsdag men klockan 14, lika bra att köra allting samma dag! 


Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

SÅ SÖT!

2008-10-14 @ 17:34:32
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: Micke

Går det att vara sötare eller? tror icke.

Lycka till på mötena ! =)

2008-10-14 @ 20:57:30
Postat av: sofia

vilken underbart söt liten pojke=) fin bild också!

2008-10-14 @ 22:14:25
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/
Postat av: Felix

Det går bra föra vissa =) ..



Lycka till ! :)

2008-10-15 @ 07:55:13
URL: http://funkyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0