kroglivet är litet!

Kroglivet är bra litet vill ni veta varför ...


På denna bild är skärpan på vift men de skiter vi i. Flickan här till höger är min gamla klasskompis ifrån grundskolan och Emilia till vänster har jag stött ihop med på en del fester. Riktigt trevliga tjejer.
De var ute och firade att Emilia nyss fyllt 18, grattis.


Denna sköna kille mötte jag på tunnelbanan på vägen in, han gick och sjöng och trodde att ingen hörde honom. Hans vän sa åt honom att vara tyst för att det var pinsamt och han svarade att de ändå inte är någon som hörde, förrän han såg mig!
Vi skrattade och log varje gång vi gick förbi varandra.



Killen till vänster här heter Alexis och är en vän ifrån barndomen jag lekte även med flickan till höger som jag tror heter Petra eller Frida. Var nämligen så att jag brukade bo hos Alexis och hans familj när jag var liten, det är goda vänner till min mormor.
Jag har inte träffat honom på vad kan de vara ...12 år?


Denna pojke heter Niklas och är även han en vän ifrån barndomen, eller vän och vän vi gick i samma skola och jag lekte väl lite med honom på fritis i skolan. Minns att jag gjort en sån där fin fläta i hans hår då han hade långt hår. Ni vet en sån då man lindar garn runt en hårslinga. Väldigt fint vart de.


Denna kille minns jag inte vad han heter men han spelar innebandy i Sundbyerg och jag mötte på honom i onsdags när jag var på Toxic. Trevlig kille de där!


Även grabbarna här i mitten träffade jag i onsdags på Toxic, vi dansade väldigt mycket med dem och skojade hela kvällen. Riktigt roliga killar kul att träffa på dem igen.

Kommentarer
Postat av: emma

shit, du verkar haft en rolig kväll :D

2008-10-11 @ 19:45:26
URL: http://emmalicious.blogg.se/
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Svar till Caroline: Jag vill bara förtydliggöra att bilderna inte är manipulerade i photoshop. Det enda jag har gjort är att jag har beskurit dem. Resten har kameran fixat!

2008-10-12 @ 15:07:18
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Rocky

Ja, jag hade en jättehärlig fredag :) träffade massa nya härliga människor också! :D Kram

2008-10-12 @ 17:39:15
URL: http://itsrocky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0