Mina kurser

Jag fick en fråga av Nathalie om vad jag läste för kurser, så jag tänkte dra det lite snabbt nu när jag sitter på webbdesign och väntar på vettigare undervisning!

Webdesign: Lär mig CSS, HTML och bygger upp lite egna webbsidor!
Bodybalance: En idrottsliknande lektion där vi kommer prova på olika idrotter i 60steg om jag uppfattat det rätt.
Mediekunskap: Går in mer djupgående i medians historia och upplägg skulle jag chansa på. Har inte börjar kursen ännu så får se hur spännande den är!
Körkortsteori: Tror inte jag behöver berätta vad den kommer innehålla... körkortsteori helt enkelt!

De vart alla mina kurser för denna period, mycket va.

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Sv: Jag ska jobba på min praktik, diskare ;) glamoröst I know men pengar är det xD



Oh jag har läst både Webdesign och Mediekunskap :P fast det var i 1an, kommer inte ihåg så mycket XD

Eller jo Webdesign var roligt iaf :)

Men det låter som bra upplägg :D

2008-11-17 @ 11:38:07
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: Malin

jag funderar på att välja webbdesign som valbar kurs i tvåan, är det värt det? va det kul? :)

2008-11-17 @ 12:30:42
URL: http://fritzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0