Första förälskelsen?



Nu ska jag erkänna en sak...
Minns nu när man vår små och det gick nordiska lilla melodifestivalen på TV? Med barn ifrån Sverige, norge, finland & Island?
Det minns jag, mycket väl!
Det var nämligen så att artisten som vann hela kalaset kallade sig RAZZ och var ifrån Danmark. Han stod där på scenen i sin stora röda tröja och pösiga vita byxor och jag kunde ju inte annat än att bli kär, som man blev i allt i den åldern!

Jag klippte ut hans bild ur tidningen, ramade in den och hängde den över sängen, laddade ner hans låt och lärade mig hela koregrafin, plus att jag kunde låten utantill även fast de mest lät som att jag försökte prata med alldeles för mycket gröt i munnen!

Snacka om att man gjorde mycket knasigt när man var liten, men otroligt gulligt ändå, jag kan inte låta bli att dra på smilet när jag tänker tillbaka på vilket tjohej jag hade kring denna lilla pojk. Undra om han är lika söt idag!


Har ni gjort något liknande?

Kommentarer
Postat av: Malin

svar; jag tror iaf att du kommer komma till en jättebra familj och få riktigt roligt! :)

2008-11-07 @ 11:14:07
URL: http://fritzaa.blogg.se/
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Har inget minne av honom :P

2008-11-07 @ 12:52:44
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0