Ulricehamn

Mitt första stopp denna trip var i Ulricehamn "till den andra klanen" som de sa när jag klev innanför dörren. Alltså till pappas Kusin med familj vilket alltså gör Christoffer och Daniel till mina sysslingar/tremäningar, otroligt nog har jag inte träffat dem. Och Micke (deras far, min pappas kusin) kan inte minnas sist han träffade min pappa och likaså säger min pappa. Sicken släkt va!

Hur som helst där var jag i alla fall
lite smått nervös, vrål hungrig och med en sprängande blåsa. Som tur är fick jag låna toaletten och de bjöd på otroligt god mat direkt efter att jackan var upphängd.

Både jag och Daniel har ett intresse för foto
vilket fick oss att snabbt börja prata om de efter korsförhöret och pratet om släkten vid maten. (som faktiskt var trevligare än de låter, jag tycker det är kul att få höra om släkten! )
Med min kamera lyckades jag även få med Christoffer i detta intresse, välkommen!

Lite bilder ifrån våra små fotorunder i deras hem i Ulricehamn!

  
 
  

Alla bilder är fotade av mig och får absolut inte kopieras eller lånas utan mitt tillstånd!


Kommentarer
Postat av: Emma

du ska göra allting som står på hennes sida.. men hon hade gjort ett enkelt radbytes-fel. Det ska sitta ihop, du gör fortfarande som Nevnarien har beskrivit hur du kopierar & klistrar in det i din blogg...

2008-12-23 @ 12:13:15
URL: http://emstaar.blogg.se/
Postat av: Emma

funkade allting som jag sa? :) det verkar som det :) hehe

2008-12-23 @ 12:53:44
URL: http://emstaar.blogg.se/
Postat av: Carolina

Svar: Preciiis, kul med en utmaning!:) Men som sagt, jag har hört att det är riktigt svårt:S

2008-12-23 @ 15:35:01
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0