En kväll på Grand

 
 
(Angelica, Grand hotells spegelsal, Min plats)
Gårdagen var riktigt toppen!
Det började med en slapp dag hemma då jag senare fram emot eftermiddagen började förbereda mig för en kväll på Grand.
Fin klänning & högklackat, det gäller ju att passa in på stället.
Väl framme på Grand Hotell var alla så otroligt fina och pressen stod utanför och väntade på os... kändisarna i julshowen.

Kvällen började med presentation och diplomering av de nya nattvandrarna som vi "gamlingar" delade ut. Följt av julklappar och middag som bara grand kan!

Sist men inte minst avslutades kvällen med en fantastisk teater som heter "ung utan pung" det var så sjukt bra. Skulle kunna se den igen. Det var sång, lite dans, roliga inslag och ...naken!?

Senare tog sig jag och 4 tjejer till vidare för att ta oss ett glas vin/öl/cider på dovas city där vi kände oss enormt missplacerad i våra gala kläder men vi fick nog mest klickar på stället.

Kvällen var underbart, tack tjejer!

Kommentarer
Postat av: Martin

haha ne men faktiskt det är ju så man undrar vad folk tänker med! ; )

2008-12-06 @ 16:22:20
URL: http://randomlife.blogg.se/
Postat av: MATILDA

ooh :D

2008-12-07 @ 14:30:34
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0