Som jag längtar....

 
Ohhh... som jag längtar till det nya året och månadesskiftet januari - februari. Där i krokarna kommer det landa en liten tös in i våra liv. Datumet vi har fått för beräknad förlossning är den 3 februari. En i mina ögon prefekt tid att födas på, precis innan våren kommer och en perfekt start på det nya året.

Är nu i vecka 23 och magen har vuxit till en liten söt bula. För varje dag som går känner jag lilla fröken allt mer inne i magen och jag längtar så tills det blir så starkt att även min sambo kan känna hennes rörelser.
En spännande tid väntar...
 

Kommentarer
Postat av: Mamma Mindy

Grattis till bebisen i magen :)

2014-10-03 @ 13:14:44
URL: http://blondis81.blogg.se
Postat av: Madde

Åh, det absolut mysigaste, roligaste och häftigaste som finns väntar er nu. ☺️

2014-10-08 @ 16:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0