utställning 2



På lördag nästa vecka är det dags för min andra utställning. Men bilderna kommer inte riktigt vara i rätt ordning.
Till denna utställning kommer jag inte ställa ut de bättre utav mina bilder, utan istället visa de första bilderna jag tog och som inte är fullt så bra som mina senaste. Men temat för kvällen är kärlek. Så vad passar inte bättre än att visa upp sina första bilder jag tog, då kärleken för mitt fotograferande tog som fart!?

Utställningen kommer inehålla 3 olika serier.
1a bildserien är Stockholm.
2a bildserien är Djur.
3a bildserien är Gammalt.

Alla de tre serierna framspelar min kärlek för stockholm djur & natur. I stort sett alla bilder är tagna då jag haft mina fotopromenader runt om i Stockholm. De var under dessa promenader mitt fotograferande tog fart.
De är även något jag nu lagt bakom mig, vilket gör att de är extra roligt att plocka fram och leta upp bilder inför utställningen.

Apan här ovan, är en av de djurbilder som kommer sitta uppe.

Kommentarer
Postat av: Towa

Hej! gör du gratis desigen fortfarande, jag skulle bli jättejättejätte glad om du kunde göra en till mig! Jag har försökt nu läänge att få en bred blogg, men allt har bara blivit fel så nu är min design inte fin. Skulle också behöva hjälp med headern, men det är inget måste. Blir glad för all hjälp jag får. Om du är intresserad och har tid över att göra det, maila mig eller kommentera! :)

2011-01-23 @ 21:33:13
URL: http://rosahallonglass.blogg.se/
Postat av: Tindra

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-11 @ 14:33:44
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0