Läsar fråga.



Svar: På Gruppintervjun som jag var pån i fredags blev vi först fotograferade sen blev vi uppdelade i 3 olika grupper.
Det roliga var att jag hamnade i samma grupp som 3 av 4 andra deltagare som jag pratat med innan allting drog igång.
I dessa grupper fick vi prata om förväntningar, intervjua och presentera grannen till bordet. Jag intervjuade en annan Caroline och vi hade otroligt mycket gemensamt, vilket var otroligt roligt.
Sen bestod gruppintervjun av mycket disskutioner och senarion vi skulle lösa. Tiden flög iväg och vi hade väldigt roligt.

Jag kommer nu bli uppringd inom 2 veckor och få besked om jag fått jobbet i sommar eller inte.
Håller tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0