Kryssning

Anledningen till att jag varit bloggat någonting de senaste dagarna är för att jag har varit iväg på kryssning med några av mina vänner!
Vi hade otroligt roligt, men de känns som mina kryssningar bara blir lugnare och lugnare för var gång jag åker. Eller så är det bara ett tecken på att jag bli äldre och äldre?

Bilder säger mer än 1000 ord, så ni får lite bilder istället.



Jag, färdig för fest.


Vår vän Jocke ifrån norrland som jobbar på båten tillsammans med min vän Mimmi.
Ovant att se honom där, han är ju norrland.


Mimmi & Carolina. Gillar att vi båda alltid gör grimaser på bilder.
Det ligger nog i våra namn, det är ju nästan lika!


Mimmi i farten.


Mötte Mirelle (till höger) med hennes vänner.



party party!


Jag och mimmi dansade själva på dansgolvet dagen efter, till husbandets musik och upp emot 100 åskådare.
Vi är inte dem som är dem.

Detta var ett litet urval av bilder... Kul hade vi i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0