5 jobb blir 4...

Jag har faktiskt aldig haft problem med att hitta jobb eller att få jobb. Känns väldigt dumt på något vis att säga så nu i dessa dagar då många har svårt att få jobb. Även fast de är så det är, och egentligen ingenting jag kan göra något åt. Jag har faktiskt bara mig själv att tacka för detta.

Just nu ser de ut såhär på min jobb front:

Nannynu: Är en ett företag som arbetar som ett bemanningsföretag för barnvakter. Hos dem hjälper jag 3 familjer lite då och då när de behöver hjälp. Ett väldigt roligt och lärorikt jobb. Är ni intresserade att även nu jobbar som barnflicka, skriv en kommentar så berättar jag mer!

Ung Omsorg: Där har jag nyss fått ett teamledar tjänst. Vilket betyder att jag kommer vara teamledare för en grupp  ungdomar som kommer att besöka ålderdomshem och umgås med äldre. Jag kommer sätta upp ungdomarnas scheman och sköta de administrativa. Ska på möte dit idag för mer information.

Konfirmandledare: Är en tjänst jag har haft sen jag var 16 år gammal. Tiden bara försvinner. Det är en rätt så chill jobb men jag trivs och många av mina vänner jobbar även som ledare vilket gör jobbet ännu roligare. Jobbar som detta just nu 1 helg i månaden.

Mc Donalds: En tjänst jag haft i 4 månader, men som jag igår sa upp mig ifrån. Jag trivdes faktiskt bra på Mc Donalds och kan tänka mig att arbeta där igen. Men just nu fungerar de inte riktigt som jag tänkt mig. Men jag kommer nog tillbaka. Mina andra jobb lockar mer.

Gröna Lund: Det är en tjänst som jag inte fått till 100 % ännu, men jag väntar på ett anställningsförslag som förhoppningsvis passar mina önskemål. Så till 98% är det i stort sett säker att ni även kommer kunna se mig på Gröna Lund i sommar.

Ni kanske nu förstår varför de inte uppdateras så jätte flitit här? ... jag kanske ska fixa så jag kan blogga ifrån mobilen?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hejsan jag tycker att det låter trevligt att passa barn, det är verkligen nått som jag skulle kunna tänka mig att göra men hur kommer man igång med det liksom, och tjärnar man någolunda bra på det?

Tacksam för svar till min melj :)

2010-03-19 @ 16:10:24
Postat av: Jane Svanemar

Hej Caroline,

Du måste också ta en paus mellan varven,tänka på dig själv lite.Ibland snurrar det alldeles för fort!!!!

Många järn i elden har du....Men "simma lugnt" ta ett djupt andetag stanna upp lite..Och sköt om din förkylning så du blir av med den.Må så gott.

Kramar från din Farmor.

2010-03-21 @ 16:02:39
Postat av: mallan

dom har varit i london över helgen, kommer hem ikväll :)

2010-03-22 @ 15:17:13
URL: http://hallberg.blogg.se/
Postat av: Josefin

Måste fråga,vad har du för kamera?:)

2010-03-26 @ 21:26:59
URL: http://wwwjosefiin.blogg.se/
Postat av: L I S A

Gröna Lund: BALLT! Där ska jag jobba i sommar! :)

2010-04-13 @ 12:10:07
URL: http://lisalisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0