Man blir ju trött...



Är det någon mer än mig som bara blir trött av att titta på detta eller?
Det bästa var ju att jag loggade in för att visa de två understa inläggen och när jag precis kopierat dem har jag fått två nya!

Detta är ju den största anledningen till att jag lagt playahead bakom mig.
Jag är nästa säkert på att de flesta tjejer som befinner sig på liknande sidor får dessa inlägg, och oftast (som i detta fall) är ingen av killarna under 20år. Då brukar jag tänka på min bror och undra om han skulle skrivit något sådant.
Knappast!

Så frågan är, vet dessa killar hur man raggar?
- Verkar inte så i alla fall

Kommentarer
Postat av: Carro

Hhahaha, playahead-raggare är nog dom som är desperata eller inte vågar ragga i verkliga livet, bara neerds :P

2008-09-16 @ 10:29:55
URL: http://regalo.blogg.se/
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Hahahha XD

2008-09-16 @ 16:57:22
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0