Mitt tålamod är över...



(bilden har inget med texten att göra!)

Jag jobbade som vimmelfotograf tidigare då jag ofta fick frågan ifrån gästerna om de fick fota mig med min kamera. Var de tillräckligt duktig på övertalning så kunde de ibland bli så. Två kvällar hände de att jag glömde ta bort de bilderna något jag verkligen får ångra idag.
För de bilderna ligger nämligen på deras hemsida. När jag upptäckte de bara någon dag efteråt mailade jag in och bad de ta bort bilderna, jag bad dem även helgen efter när jag kom dit men trots att jag sagt till om de så har ingenting hänt bilderna ligger kvar och jag mailade igen för någon vecka sedan.

Jag har ingen kontakt med stället längre men jag vill fortfarande inte att bilderna ligger upp, men vad kan jag göra?
Det känns som lite överkurs att polisanmäla, eller?
Någon som har tips på hur jag kan göra för att få bort dem?

(Det har gått över en månad jag jag sa till första gången)

Kommentarer
Postat av: LovelyC - Around the world

taack :)

fasiken vad dåligt...:/

2008-11-21 @ 13:23:31
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Carro

Maila inte, utan försök ringa dom istället och var klar med at du kräver att dom tar bort bilderna!

När jag jobbade så var det inte heller alltid så att jag fick svar, det kunde hände att det gick veckor och sen när jag ringde dit kom deras ursäkt att dom inte hade kollat mailen, så ring! det är mitt tips innan polisen :)

2008-11-21 @ 15:10:54
URL: http://regalo.blogg.se/
Postat av: Selvina

Riktigt dåligt av dom! Det måste ju vara någon typ av brott? Så om dom inte tar bort dom efter att du ringt så kanske du ska polisanmäla eller hota med det? Vill man inte att de ska ligga ute så vill man ju inte. Lycka till! :)

2008-11-21 @ 18:52:00
URL: http://selvinas.blogg.se/
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Jag är tyvärr inte så bra på sådant men det är lite oschysst av dom om man nu ska säga så!

2008-11-21 @ 22:03:59
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0