Karins nagelhörna



När jag satt och kikade runt bland bloggar hittade jag Karins blogg, vilket gjorde mig väldigt fårvänad men vädligt glad!
Karin äger Karins nagelhörna och är en gammal praktikplats till mig, en praktiksplats jag verkligen gillade, tyckte de var synd att det bara varade i en vecka!
Jag har varit där ett par gånger efteråt och fixat mina nagar där, men nu var de ett tag sen dess. Bilden ovan är ifrån då jag satt modell åt en elev, hittade tyvärr inte bilder ifrån de andra naglarna jag hade som var grymt snygga.

Jätte kul att se dig ute i bloggvärlden Karin, jag får titta förbi någon dag saknar er där nere!

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygga naglar :)



Måste bara få fråga, längst upp till vänster i din header, är det inte Höga kusten bron?

2008-12-27 @ 00:57:05
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0