Samvård

igår blev Celine 3 månader gammal och med sina 2676g och 44cm lång börjar hon ni bli en stor tjej. För ett par dagar sedan fick vi även ta in henne på vårt rum för första gången och känna oss en riktigt familj för första gången sen hon kom. Självklart var det läskigt att inte ha en sjuksyrra bakom ryggen hela tiden, men med vetskapen om att dom fortfarande har koll på henne via monitorn känner vi oss nu lugnare. Vi är även väldigt trygga i vad vi ska göra när hon dippar för lågt i syresättningen.
 
Nu är hon börjar bli större kan hon själv ändra sovställning lite som hon vill - detta blev gårdagskvällen val.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miche

Hmm! Sip har verkligen blivit en duktig fotograf! :D

2015-02-02 @ 21:26:24
Postat av: Figo

Jag känner varken dig eller din kära man (eller er lilla dotter heller) men jag trillade över ditt konto på instagram och du är tamigfan en av de starkaste personer jag har sett! Jag hade turen att få en fullgången graviditet och trots det hade man ändå en massa nojor i huvudet som nybliven mamma. Ni har gått igenom så mycket mer än den läskiga första förkylningen och ni verkar så starka och kämpiga. Är så himla imponerad och typ stolt trots att jag inte känner er. Jag önskar er verkligen all lycka!

PS. Er dotter är verkligen bland det sötaste jag sett! Lycka till med allt ❤️

2015-02-05 @ 08:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0