Skolan tätnar.

Det börjar märkas på alla i skolan att det inte är långt kvar nu. Vi mediabarn går på praktik v.10 fram till studenten, vilket betyder att det inte alls är långt kvar och allt skolarbete läggs på hög. Det är ångest, huvudvärk och panik. Allting ska bli klart och lärarna tycker att man ska ta deras ämne som prio ett. Ingen sympati.
Jag har inte bara skolan att tänka på, utan hela medias studentskiva vilar på mina axlar. Förstå pressen.
Min hjärna är full, det får snart inte plats mer, det kommer flyga ut genom öronen.

Kommentarer
Postat av: Sussie

jag mailade han med filnamnen, och han svarade att de skickat in allting. det såg inte alls lovande ut, såhan ville inte ge falska förhoppningar, för det skulle troligen inte komma tillbaka. och om det gjorde det skulle det komma tillbaks nästa vecka men som sagt, antagligen inte :P

2010-01-14 @ 00:31:13
URL: http://putje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0