Mitt 2009 jan - Maj

Januari

Januari månad var ingen aktiv månad men jag lyckades ändå klämma in min andra plåtning tillsammans med min
kompis Malin som ni har fått se väldigt mycket av i bloggen. Jag bytte även nattklubb att fotografera vimmel på.



Februari

Fotograferade jag min vän Kajsa och fortsatte på natklubbarna. Detta var även månaden då jag fyllde 19år.



Mars

Jag fortsatte fotografera Vimmel på nattklubben, jag började även fotografera studentskivor. Detta var även månaden då jag åkte med min DJ kompis Sanna till Köpenhamn för att vara med när hon spelade på en nattklubb där. Det var även galan Vevax i skolan! Jag fick även ta emot en utbytesstudent ifrån Italien denna månad, Alessandro.







April
I April sprang jag fortaradde runt på en massa olika nattklubbar och fotade fulla och glada studenter. Jag hamnade även på två härliga privatfester med härliga människor. Förutom de åkte jag som utbytestudent till Italien och vi fick en ny kusin i form av hunden Charlie.




Maj

I maj hände det inte så mycket, var en lugn månad förutom att jag fotograferade Pietra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0