Mer Vintage



Modell: Kajsa
Foto: Jag

Här är ännu en bild ifrån plåtningen i slutet på sommaren som jag gjorde för My till hennes projektarbete.
Håller på att redigera de sista bilderna innan jag ska skicka över allt till henne och välja ut bilder som ska upp i stadsmissionens butik.
De har alltså lånat kläder ifrån Statsmissionen och när de lämnade tillbaka dem berättade de att de gärna ville ha bilder att hänga upp i butiken. Kul va!

My's projekt handlar om konsumtionssamhället där hon kommer berätta om de och istället för att berätta och visa allt som vi gör fel ska hon visa något vi kan förändra och bli bättre på. Här att köpa vintage kläder.
Jag kommer länka hemsidan när den är klar!


Nu ska jag sova, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0