Loggboken's start! Börja du också!

Jag har tänkte ett tag nu och bestämt mig för att börja skriva loggbok. Det är någonting som jag tycker alla borde skriva för att förbättra sin självkänsla och utvecklas som människa. Det är svårare än vad man tror och får en verkligen att tänka igenom sitt liv och vad som är bra, vad man är tacksam över och saker man vill förbättra.

Att tänka på att man inte ska vara rädd att skriva saker som att man har snygg rumpa, bra kropp eller är väldigt nöjd med dig själv. Det är just när du vågar inse de för dig själv som du utvecklas. Självklart tar de några loggböcker att komma dit beroende på sin utgångspunk!


Här kommer min första Loggbok.

BRA
1. Att jag inte skiter i skolan även fast jag är otroligt skoltrött.
2. Att jag är drivande i saker jag tycker om.
3. Jag har fina ögon.
4. Jag är social.

TACK
1. tack för att jag finner styrkan att orka.
2. tack för att jag kan göra det jag vill göra.
3. tack för att jag kan skapa mina egna vägar i livet.
4. tack för att jag har drömmar.

HJÄLP
1. hjälp mig att se möjligheter istället för omöjligheter ang min ryggskada.
2. hjälp mig att ta emot komplimanger.
3. hjälp mig att förstå att det är okej att göra misstag.
4. hjälp mig att planera min tid bättre.

Kommentarer
Postat av: lo

läste du detta på min blogg? eller har du lyssnat till mia törnblom? :)

&puss

2009-11-03 @ 02:30:22
URL: http://louielo.blogg.se/
Postat av: Bompestjej<3 Gör smycken & pluggar skönhet:)

Det har jag inte hört talas om. Det var riktigt bra! Jag lånar den om det är okej?=)

Kram<3

2009-11-03 @ 09:29:24
URL: http://bompestjej.blogg.se/
Postat av: lo

hej igen!

det kanske lät som "har du snott detta av mig?" självfallet var det inte så haha, så knäpp är jag inte :)

det var faktiskt väldigt roligt, för efter att jag skrivit det på min blogg så tog två vänner tag i det och skrev de på sin blogg.. och så fann jag även detta här! därför jag tänkte :) om du sett det där.

du, foto, fotas, jag, du mig?

när :D jag är aspepp

pussknuff

2009-11-03 @ 12:03:51
URL: http://louielo.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Sån där bra tack hjälp skrev jag också en gång i tiden :) borde nog börja med det igen..

2009-11-03 @ 18:31:18
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0