SEVEN


Nu ni alla partsugna Stockholmare. 
Seven är den nya nattklubben som kommer få Stockholm i gungning.  Seven flyttar in i K15 gamla lokaler på kungsgatan 15, men kommer slå ut alla andra nattklubbar med hästlängder. Så glöm allt vad huset, vanilla, fellows, pans, HBJ och allt vad de kan heta  och lägg Seven på minnet. 

Smygpremiären är nu redan på Lördag och vi hoppas alla festsugna Stockholmare samlas här för att inviga klubben och sätta stureplan i gungning. 

När ni är där kommer ni mötas av min vän Mimmi i dörren som glatt kommer välkomna er. Senare när vi tagit er in, köpt en god drink så kommer jag finnas där och ta bilder på er Alla. 

Vi finns på Facebook, club seven!
Mer info kommer även här! 





Kommentarer
Postat av: Malin

hej hej:) antog att det va du som fotade mig och mina vänner på Seven igår. Jag fick ett visitkort med adressen för att kunna kolla bilderna men måste ha tappat det.. Skriv gärna till mig. Vill ta en titt på bilderna:) Kram

2009-01-25 @ 14:01:52
URL: http://malinsthlm.blogg.se/
Postat av: Anonym

kollat på credds hemsida. varför tar ni bilder om ni inte lägger upp dem?? trist.

2009-03-02 @ 21:31:50
Postat av: Anonym

kollat på credds hemsida. varför lägger ni inte upp bilderna ni tagit? trist.

2009-03-02 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0