Imorgon smäller de...

Bild: Jag
Plats: Seven
Personer: Johan & Jonatan

De är inte bara de att Seven slår upp dörrarna för ännu en party helg, så jag hoppas ni inte glömmer att säga till om ni vill bli uppskrivna på listan och ha fritt inträde till 23.30.  Nej för imorgon ska jag även gå och hämta ut en sak till kameran som jag faktiskt skrivit om tidigare i bloggen men ingen har riktigt kunnat gissa rätt på vad det är. Så nu får ni en etra chans att gissa rätt...

ledtrådar.
- fotografer vid rödamattan ahr de...
- är för blixten...
- är platt...

(kommer alltså bli perfekt vid vimmelfotograferingen) 

Kommentarer
Postat av: Karin

Linsskydd...ha ha

2009-01-30 @ 00:06:07
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0