ryggskadan!

Nu var det tre år sen nästan precis som jag fick min ryggskada! Kom att tänka på de eftersom att jag fått ont nu igen! Jäkla rygg, någon som vill byta.

Jag letade upp en bok som jag skrev i när jag fick skadan, där står mina läkarbesök som jag hade i början.

Det ser ut såhär.

10/11 - började få ont i ryggen.
23/11 - Var hos sjukgymnast i Vireberg, som sa att det var skolexempel på diskbråck.
24/11 - Akuten, sa att de ej av diskbråck fick smärtstillande i morfin på plats & alvedon & dexofen som skulle ätas 3 gånger om dagen (blev sammanlagt ca14 tabletter om dagen) tills tabletterna i stort sett var slut/smärtan blivit bättre. Jag skulle komma tillbaka om 2-3 veckor om de inte blev bättre.
28/11- Sjukgymnast, sa att det var diskbråck.
30/11 - Lokala vårdcentralen, sa att det var diskbråck. Skrev remiss till magnetröntgen odenplan.
30/11 - Järva närakut, visste ej om det var diskbråck skrev omedelbar röntgen till Täby.
30/11 - Täby Sjukhus, magnetröntgen, svar om en vecka.
2/12 - Sjukgymnast, fick övningar.
5/12 - fick yttligare en övning.
15/12 - Sjukgymnast, träning.
15/12 -
Besked om Diskbråck från xxx.

Sen står de inget mer och jag ångrar idag att jag inte fyllde i mer, och antecknade alla besök till alla olika läkare och sjukgymnasier. För jag lovar de slutade inte där. Det där var bara början!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0