reningsverk 3000



Nu när jag redan är inne och berättar om båten kan jag berätta om en liten rolig sak som hände mig. ..
Efter att ha hoppa sisådär 10 gånger ifrån båten och fått in så mycket vatten i näsan så näsgångarna (ööhm.. vad heter de) kändes som reningsverk 3000 bestämde jag mig för att hålla för näsan.

Jag ställer mig vid kanske, tar hoppet ut, fingrarna stadigt kring näsan, känner luften ta tag i håret, känner hur jag kommer närmre vatten ytan... men då!
När jag landar i vattnet blir de sådan kraft att jag lyckas tappa greppet om näsan men sekunden senare blir det något undertryck så handen trycks tillbaka upp mot näsan igen så tumnagel trycks in i näsvingen och jag får mig en reäl snyting.
Jag kände direkt att något pajade...

Jodå mycket riktigt, när jag kom upp till ytan, vad rann ur min näsa då, jo såklart näsblod.
Observera, att min näsa är väldigt omtålig så det förvånade mig inte de minsta! Jag var på och hoppade 5 minuter efter igen!


... jag kommer nog aldrig mer hålla för näsan, lite reningsverk dör man inte av!

Kommentarer
Postat av: Storebror..

Bloggen blir faktiskt bättre. Men kan du inte börja läsa igenom inläggen en gång innan du postar.



Det är sjukt irriterande med konstiga stavfel som gör att läsningen hakas upp...



Exempel: "Jag ställer mig vid kanske, tar hoppet ut, fingrarna stadigt kring näsan....."



Du ställde dig vid vadå?



Och i förra inlägget stog det något i stil med: "Vi orkade inte gå ner till första våningen, eller till träffan..."



Vad är träffan för någon pryl?





Bara en liten grej sådär, annars ska du ha beröm. Ganska skön blogg!

2008-09-11 @ 13:31:58
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Oj X) Jag håller alltid mig för näsan :P

2008-09-11 @ 18:37:02
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0