Bror Christoffer


                                                                                                                             Foto; Sara Brusberg  
          

Hjälp vad tiden går fort.
Min bror fyllde 20år i måndags och det är nu man märker att tiden springer ifrån en. Han har redan flyttat hemifrån och levet ett helt eget liv. Hjälp, i mitt huvud bor hans fortfarande hemma och är i alla fall 18år...
Trots att tiden ahr sprunigt ifrån mitt huvud så är jag verkligen glad för hoonom, det går bra för honom och han tar sig framåt.
... Han gör mig stolt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

foto: Sara Brusberg



;)

2008-09-10 @ 15:15:51
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Oh grattis i efterskott får man säga dåra ;D

2008-09-10 @ 18:05:48
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0