Uppladdning



Nu är det dags att börja ladda upp igen för ännu en kväll på jobbet. Klä upp sig och lägga ner energi på sminkningen som jag faktiskt aldrig orkar göra annars men det är faktiskt roligt men det kanske bara är de för att jag gör de så sällan?
Det jobbiga med detta jobb är att jag alltid känner pressen för att vara riktigt fint uppklädd och de kläd möjligheterna har väl inte jag riktigt, så jag står väl i någon timme och försöker hitta bra kläder, fruktansvärt. Jag måste nog ta mig till stan och shoppa lite nytt!

Ska bli kul att se vad det är folk på ICE iväll, kanske stammisarna som varit där varje gång jag varit där som de två grabbarna till höger!? Finns även en tjej som varit där varje gång jag jobbat! Hur har ni råd?

Kommentarer
Postat av: Micke V

"Pappa betalar"? =P

2008-10-19 @ 01:35:02
Postat av: emma

vilket kul jobb :D

2008-10-19 @ 08:40:48
URL: http://emmalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha rissne och kista gör ice tillsammans fina grabbar där

2008-10-19 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0