i-landsproblem!

Jag har ett beroende.. skor skor skor SKOOOOR!
Jag trodde aldrig att detta med skor skulle bli ett problem för mig eftersom jag har fasligt många skor, men ta er en titt på min skosamling....


. . . Ser ni några skor som passar för höst & vinter?
Nej jag tänkte väl de. Okej jag ser två styckten men eftersom mina fötter har krymt så kan jag inte ha de två paren i alla fall (jag tänker på de i framkant med massa grönt ludd och de vita sneakers:na).

Så idag gick jag runt på stan för att köpa mig ett par, för jag går nu alltså i mina sommar skor, men tror ni jag hittar några... nej usch. Jag tycker inte alls några skor är snygga nu för tiden och inte ens snygga kläder hittar jag!
Vart är modet på väg?


- inte i min riktning i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Jag har också massa skor (fast inte lika många som dig kanske ;) men inga vinterskor xD Vill inte ha :( Finns ju oftast inga snygga!

2008-10-28 @ 10:27:52
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag har inte heller några vinterskor! Bah :D Och så tycker inte jag heller att några "vinterskor" är snygga. Blä.

2008-10-31 @ 16:42:08
URL: http://blondiestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0