Gårdagens plus


Detta var en av DJsen igår och hon är nog den bästa de haft hittills, och de visade sig på dansgolvet, det var fullt hela kvällen hon fick till och med köra över tiden. Jag hoppas hon är med nästa vecka också, då ska jag ta mig för att hälsa ordentligt, gjorde inte de igår kväll tyvärr.



Dessa två tjejer var kvällens trevligaste, riktigt goa tjejer och de visade sig även att Elin (blondinen) gått i min skola, men gick ut förra året. Dessa tjejer är på G med att bli skådespelerskor så Lisa var sugen på att bli fotograferad, så får se om jag bokar upp studion i skolan åt henne någon dag framöver.
Elin hade dessutom kompisar som jobbade som vimmelfotografer och ena var ute efter en tjej, så hon tog mitt nummer och skulle höra av sig! Alltid roligt att skapa kontakter!



Grabben i bakgrunden var även han är härlig grabb, you know my face dont you!
För att göra historien kort så tog tog jag ett kort på honom i början av kvällen som han inte var beredd på (men det var ifrån sidan så man såg honom knappt) men han reagerade på blixten och vände sig om och gav mig arga agat och "icke-pekfingret". Sen gick vi runt hela kvällen och varje gång vi såg varandra gav vi pekfingret till varandra och han sa " I know your face" .
Härlig grabb de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0