Hämden är ljuv!

Det är allt fler i min närhet som börjar erkänna att de läser mig blogg vilket jag tycker är otroligt roligt eftersom jag enbart trodde främlingar tittade förbi här (förutom familjen).
Några exempel, Alexander & farmor, hej på er!
Jag har även haft besök ifrån Italien då dessa bilder på Frans var på första sidan.
Så om du känner mig träd fram blir kul att veta vem du är... och då kanske du också får så fin bild som samuel ska få snart...

För inte många minuter sen erkände Samuel att han brukar titta in här rätt ofta vilket jag inte alls hade en aning om, inte ens i min vildaste fantasi. Sekunden efter kallade han mig tönt som gjorde läxorna... Här kommer min hämnd!

Den är för fin för bloggen, klicka här!


Fakta till bilden:
Samuel är en riktigt bäver!

Ursäkta den slarviga redigeringen, och jag hoppar ni har humor, ta inte bilden seriös!

Kommentarer
Postat av: Minna

haha, är samuel din bror eller så?

2008-11-25 @ 05:36:40
URL: http://enfotografsvardag.blogspot.com
Postat av: Nathalie [asilentescape]

Hahahahahah rolig bild :D

2008-11-25 @ 14:44:11
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Postat av: Samuel

Vad i hel***e Carro!:) Snyggaste bilden också;)

2008-11-25 @ 20:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0