Mariestad

Efter att ha spenderat en natt i Ulricehamn och gått i olika affärer där i trakterna som Bolagret och Lager 157 (som jag var riktigt kär i, måste spara pengar och ta mig ner dit och shoppa loss) så packade vi bilen full och begav oss emot Mariestad. Vi plockade även upp Jessica, Christoffers flickvän på vägen.
Väl framme ställde jag mig vid spisen medan de fixade med Gitar hero rock band... Kvällen gick och närmre den lilla festen kom vi, så fest kläderna åkte på och folket börjar titta in.

Kvällen avslutades på Björnes som är ett ute ställe i Mariestad, och jag är troligt nöjd med den kvällen, nästan för nöjd!

 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bolagret finns ju i sthlm också idiot

2008-12-26 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0